1. اهئاف :
  2. زمينه‌سازي براي اعمال حاكميت ارتباط دو سويه بين روابط عمومي و تك تك مردم يعني مخاطب ديگر تنها جمع مردم نيستند، بلكه ما پاسخگوي تك تك مردم استفاده كننده از خدمات روابط عمومي خواهيم بود با اين نگرش و باور، رضايت‌مندي همگان حاصل مي‌شود.
  3. روابط عمومي بايد بنوعي حلقه اتصال و نقطه ارتباطي بين مديريت و ارباب رجوع ‌باشد.
  4. سايت اينترنتي يكي از رسانه‌هاي ارتباطي (هر چند كه مخاطبين خاص خود را دارد) و رسانه‌ الكترونيكي است كه بايد در دسترس مشتري قرار گيرد تا امكان ارتباط آسان‌ فراهم گردد. تمامي معاونتها، مديريتها،  علاوه بر اينكه در وب سايت  لينگ مي‌شوند بطور مجزا در سايت مركزي هم توضيح داده شده‌اند.
  5. تعامل با سازمانهاي دولتي و خصوصي بمنظور مشاركت ذهني و عملي آنها در برنامه‌هاي اجرايي
  6. بكارگيري ابزار مدرن براي رسيدن به"روابط عمومي ديجيتالي"، تجهيزات ارتباطي همه وسيله‌اند نه هدف البته به صرف بهره‌گيري از انواع تجهيزات ارتباطي نمي‌توان به يك روابط عمومي ديجيتالي پاسخگو، پويا و خلاق دست يافت، بلكه ميزان تعامل روابط عمومي با مشتريان تعيين كننده و نقش‌انداز اصلي در اين عرصه است به عبارت ديگر روابط عمومي ديجيتالي صرفاً مسلح شدن به فن‌آوري نيست.
  7. بازنگري و تحول و ارتقاء ساختاري در روابط عمومي
  8. تحقيق و پژوهش‌هاي لازم (نياز سنجي، امكان سنجي و نظر سنجي) بمنظور برخورد حرفه‌اي و كارشناسانه با مسائل
  9. انجام امور فرهنگي، مذهبي و ملي رسانه‌اي

نشریه نگاه آزاد کاریست از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که دارای اخبار دانشگاه و مباحث علمی ، فرهنگی و هنری است .

این نشریه دارای مجوز 792 م الف از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و به شکل فصلنامه منتشر می گردد .

صاحب امتیاز : اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

مدیر مسئوول : دکتر سید حسین بدیعی

سردبیر: مهندس سید امیر رضا حسینی نژاد

 

برای دانلود نسخه های الکترونیکی روی شماره مورد نظر کلیک کنید

 

شماره 15                                                                                 شماره 16                                                                                  شماره 17